
Αποζημίωση 2.000 ευρώ καλείται να πληρώσει - με βάση δικαστική απόφαση - σε καταναλωτή μια επιχείρηση, η οποία προέβαινε σε τηλεφωνικές κλήσεις για διαφημιστικούς σκοπούς, παραβιάζοντας τον νόμο για τα προσωπικά δεδομένα.
Η σημαντική απόφαση, που αφορά μεγάλο αριθμό καταναλωτών, εκδόθηκε από το Ειρηνοδικείο, όπου προσέφυγε ο εν λόγω πολίτης, γιατί δεχόταν επανειλημμένες διαφημιστικές κλήσεις, παρά το γεγονός ότι, με βάση τη νομοθεσία, είχε ζητήσει εγγράφως και με e-mail να διαγραφεί από τα σχετικά μητρώα της διαφημιζόμενης εταιρείας.
Σύμφωνα με όσα περιγράφονται στη δικαστική απόφαση αποδείχθηκε ότι η εναγόμενη με την παράνομη και υπαίτια συμπεριφορά των προστηθέντων υπαλλήλων της, προκάλεσε στον ενάγοντα ψυχική αναστάτωση, αφού παρά τις διαμαρτυρίες του, τον ενοχλούσε τηλεφωνικά για να ικανοποιήσει τους εμπορικούς της σκοπούς και τον ανάγκαζε να απαντά , με απώλεια του προσωπικού και εργασιακού του χρόνου, στις μη ζητηθείσες επίμαχες κλήσεις, προσβάλλοντας κατ’ επανάληψη την προσωπικότητά του στη σφαίρα της πληροφοριακής του αυτοδιάθεσης και της ιδιωτικότητάς του καθώς και κατά το δικαίωμα που του αναγνωρίζει ο νόμος να μην καθίστανται τα προσωπικά δεδομένα του αντικείμενα παράνομης επεξεργασίας. Έτσι, προκάλεσε πράγματι στον ενάγοντα ηθική βλάβη, προς αποκατάσταση της οποίας πρέπει να επιδικαστεί σ’ αυτόν εύλογη χρηματική ικανοποίηση.